7 Ekim 2011 Cuma

SEN DE GİTME

TRT'de yayınlanan Sen de Gitme dizisini tüm melankolik ve durağan haline rağmen çok seviyorum. Tüm duyguları yavaş yavaş yaşamak ve hissetmek hoşuma gidiyor. Bi de gereksiz ve fazladan bir bir mutluluk yok bu dizide. Tıpkı gerçek hayat gibi... Herneyse dizide ilgimi çeken bir başka yön ise Baş rol oyuncularının şıklığı. Sanırım dizinin facebook sayfasından aldığım birkaç resmle ne demek istediğimi daha iyi anlatabilirim
Bu sahnede Sezin Akbaşoğulları ve Didem İnselel bizim Kavak Yelleri'nden hatırladığımız ismiyle Gönül birbirinden şık olmuşlar ki bu dizi boyunca böyle. 
Zaten bir yelek sevdalısı olan ben kendim burada da bayıldım dizideki adıyla Ceyda'ya.
Gönülün bu sahnedeki şıklığına da diyecek bir şey yok zaten. Saçı da çok uymuş kıyafetiyle.

Dizinin önde gelen erkek oyuncuları Sinan Taymın Albayrak ve Alican Yücesoy da dizimi daha da izlenilebilir yapan ögeler. Seviyorum seni Sen de Gitme. Pazartesi akşamları TRT'ciyiz :*


2 yorum: