9 Ekim 2011 Pazar

RACHEL BILSON (pantolon, şort)

Rachel Bilson ile ilgili ikinci yazımı yayınlamadan içim rahat etmedi. Benim favorim kot pantolanlar olduğu için bu yazım bir öncekine göre daha çok ilgimi çekiyor.bu
İşte tam bu noktada Rachel'in bu şortlu pozu beni çok düşündürüyor. Bu düzgün bacakların sırrı spor mudur Allah vergisi midir bilemedim. Çunkü ne zamn spor yapmaya kalkışsam her taraftan yok çok kas olursun yok onlar sonra yağa dönüşür türü sesler geliyor.Ben şu kısa önrümde şunu öğrendim ki herkesin her söylediğine inanıp güvenmemek lazım. bu
Rachel'in boyu 1.63 müş. Avrupa'ya göre kısa bize göre orta boy. Kilosu da 48'miş. Boyunuzun 10 altı ve 10 üstü sağlıklı kilonuzdur derler. Yani Rachel için sağlıklı kilo 53-73 arası. Ama bana kalırsa fit ve zayıf görünüm 15 altında gizli. Yani Rachel için bu tam olarak sahip olduğu kilo. 

Bu kıyafetinde en çok ayakkabılarını ve gömleğini sevdim. Ayakkabıları çok topuklu da görünmüyor. Kot pantolonla da çok yakışmış.buradan
Burada hardal sarısı şalı çok beğendim. Aynısından almayı planlıyorum.bu
Ne güzel de harmanlamış klasik ve spor parçaları. o pantolonun altına o ayakkabıyı kesinlikle giymezdim.bu
Bol omuzdan düşen t-shirtlere bayılıyorum.bu
İşte bu çantaya bayıldım. bu
Dizden sonra bollaşan kotlar da çok moda, özellikle açık mavi olanlar.bu
Ve Ugg'lar! Erkekler beğenmese de biz kızların vazgeçilmezi. bu
Tayt ve uzun beyaz t-shirtlerle de muhteşem görünüyorlar.

Rachel'i ve köpüşünü öpüyorum :*

2 yorum: