9 Ekim 2011 Pazar

RACHEL BILSON (etek, elbise)

Stili en çok beğenilen ünlülerden biri de Rachel Bilson. posh24 sitesinde turuncu-gri bu mevsimin 'hottest' renkleri seçilmiş.
Ceket giymenin en önemli noktası ceketin omuzlarının size uyması. Eğer uzun bir boynunuz varsa kocaman vatkalı ceketler üzürinizde çok güzel duracaktır.buradan
Bu düz taban uzun çizmeler de olmazsa olmazlardan. burdan
bu sadelikteki en önemli noktaysa parlak ve düz saçlar. buradan
Bu halinde de bilekliğine bayıldım. Çok modern! buradaan
Şu dökümlü bluzler herşeyle yakışıyor. İşte yüksek bel etekle kullanımı. bu
Bu haline de bayıldım gerçekten diyecek bir şey yok.bu
Turuncuyla griyi çok yakıştırmıştı nar çiçeğiyle de siyahı çok yakıştırmış. bu
Buradaki saç modeli herkese çok yakışıyor. Bence mutlaka denyin. Saçı ortadan ayırmak genellikle simetrik yüzlülere daha çok gidiyor. Ya da güzel burunlulara ya da iki yana kahkül atarak hafif tombul olanlara. Ama bu sekilde yandan ayırmak herkese yakışıyor. Mutlaka deneyin!

Biz onu Magnum reklamında arabaların üzerinden koşarken tanımıştık. Stiliyle de bize bir ışık yaktığı için onu öpüyoruz. :*

4 yorum:

  1. bayıldım , çok hoş görünüyor basit parçalarla gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. evet saç ne kadar önemli değil mi? hep en güzel yeri saçları

    YanıtlaSil
  3. Baştaki kombin süperrmişş, her şeyini çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. hep o ceketin rengini çok beğeniyorum ben de ama giymeye gelince fazla cesur geliyor çoğu zaman oysa ne kadar şık görünmüş.

    YanıtlaSil