18 Nisan 2012 Çarşamba

Miley Cyrus

Miley Cyrus teen idol, ben fazla güzel bulmasam da kendisini bir bakalım nasılmış. @
Bu pantolonlar bu sene moda biliyorsunuz, insana bir anda kızıl derili bir hava katan bir tarz bu. Bence oldukça şirin. @
Köpeğiyle tam da küçük Paris Hilton gibi. Ayakkabılarından nefret etsem hatta ne alaka desem de bu şirin saç modeli gözlük ikilisine bayıldım. @
İçlerinde en çok bu kombini sevdim. Her parça tek tek çok orjinal. O benekli cizdana, demir aksesuarlı çizmeye... @
Bir de bu kalın aba şeklinde hırkalar var çok sevdiğim. Altına taytla çok güzel olmuş. Bir de Iron Maden sevdalısı anlaşılan. =) Bu dosyayı da burada kapatıyoruz. Hepinize sevgiler...


4 yorum:

  1. Köpeğe bayıldım,ne şirin şey öyle minicik:)

    YanıtlaSil
  2. O köpeği yerim ya =)
    Köpekli fotosunda dediğin gibi ayakkabı hariç herşey güzel ve uyumlu bence de =)

    Bloguma beklerim
    http://rosesapling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) hemen ziyaretine geldim. Hatta takibe aldım canım.

      Sil