18 Nisan 2012 Çarşamba

Frankie Sandford II

Önceki yazımda Frankie'nin dolabından renkli kombinler önermiştim. Şimdi biraz da soluk renklere dönelim. @
Burada saç rengine de bayıldım. Bu tip bol yakası açık tişörtlerle uzun kolyeler çok yakışıyor. Ve
Eteğini bu şekilde belden indirmesi onu oldukça uzun göstermiş. Ayakkabıları genel olarak vasat ama görmezden gelmeyi yeğliyorum =) @
Ama bu ayakkabıyı sevdim. Sıfır kollu tişörtle yelek de pek şirin duruyormuş. Ancak sıfır kollu kıyafetleri sevenlere bir söyleyeceğim var. bu tip tişörtler değil de sıfır kollu elbiseler insanı yaşlı gösteriyor. Onun yerine   straplez türü ya da sıfır kolludan hafif uzun kol tercih etmek daha genç bir görünüm veriyor.

Trenchcoat tercihini görelim bir de  @
Stradivarius'dan çok benzer bir trenchcoatu 60-70 tl civarına alabilirdiniz iki ay falan önce. Ve kürk @

Kürk gibi çok görkemli bir figürü simsiyah giyinerek dengelemiş. Çok sık görünüyor. 

Frankie Sanford'un tarzını ve yüzünü çok beğeniyorum.Siz de beğeniyor musunuz?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder