11 Ocak 2012 Çarşamba

HAYAT

hayat aynı gökeki gibi uçuyor anılar....
Gerçekten uçup giden zaman beni çok üzüyor. Özellikle de annem ve babam ömür ne çabuk geçip gidiyor diye yakındıklarında. Sanki bir ömre tepeden bakar gibi, doyamaz gibi...

Ben bile ne çok şey yaşadım hayatımda ne ilginç değişiklikler. Teknolojinin ilerleyişine gözlerimle şahit oldum. Onlarınki ne büyük değişim kim bilir. Çocukken ağzım açık televizyona bakan bir fotoğrafım var. Hadi çocukken herşeye şaşırıyoruz da ya yetişkin birinin televizyonla tanışması nasıldır kim bilir...

Sonuç olarak tüm yaşananlara dönüp bakınca hüzünlensek de hayat çok güzel. Bazen bu ilginçliklerin dibine vurmak istiyorum bazense sadelikle huzur dolmak. Her halukarda tüm seçimlerin sonu aynı olsa da ortada yaşanan güzel anlar bir gülüşte kalacak eminim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder